Pinigų grąžinimo politika
Gražinimo politika:
Tikimės, kad Jūs džiaugiatės savo užsakymu iš Belle Estetus. Tačiau, jei dėl kokių nors priežasčių nesate patenkinti arba norite atšaukti savo užsakymą ar grąžinti prekę, tai galite padaryti per 14 kalendorinių dienų nuo pirkimo dienos, jei prekė yra nenaudota ir vis dar originalioje pakuotėje. Jei iškilo kitų nesklandumų ar klausimų, nedelsdami kreipkitės į mus, kad galėtume išspręsti situaciją.
1. Ką daryti, jei gavau ne tą prekę?
Mes laikomės aukščiausių standartų pakuodami savo prekes, tačiau klaidos kartais pasitaiko. Atsiprašome, jei gavote netinkamą prekę. Nedelsdami susisiekite su mumis, ir mes pasistengsime kuo greičiau ištaisyti šią klaidą, kad jums nekiltų jokių papildomų nepatogumų.
2. Ką daryti, jei prekė pažeista?
Nors mes imamės visų priemonių, kad apsaugotume prekes nuo pažeidimų transportuojant, kartais gali atsitikti nenumatytų atvejų. Jei gauta prekė yra pažeista, nedelsdami susisiekite su mumis.
Galite susisiekti su mumis el. paštu info@belleestetus.lt, telefonu arba per socialinius tinklus. Būtinai pridėkite pažeistos prekės nuotraukas. Mūsų komanda išnagrinės situaciją ir pasiūlys geriausią sprendimą.